Page 101 - Podnikanie na Slovensku: vysoká aktivita, nízke rozvojové ašpirácie

Basic HTML Version

99
Slovenska. Možno to považovať za dobrý signál do budúcna pokiaľ ide o rast etablovaných
podnikateľov ako prispievateľov k stabilite makroekonomického rozvoja.
Graf 2.9: Rozdelenie rodiacich sa a nových podnikateľov podľa krajov Slovenska v roku 2011
Zdroj: Dáta GEM 2011, vlastné spracovanie autorov
Graf 2.10: Celková podnikateľská aktivita podľa krajov Slovenska v roku 2011
Zdroj: Dáta GEM 2011, vlastné spracovanie autorov
14,1%
5,7%
9,5%
9,3%
9,3%
12,0%
8,1%
6,8%
9,3%
3,2%
6,1%
6,9%
4,0%
6,7%
3,3%
7,7%
4,9%
5,4%
0,0%
4,0%
8,0%
12,0%
16,0%
% dospelej populácie
Rodiaci sa
Noví
16,8%
11,3%
15,5%
13,0%
15,2%
14,2%
15,8%
11,3%
14,2%
16,4%
10,6%
9,7%
13,0%
16,4%
10,8%
16,3%
6,7%
9,6%
0,0%
5,0%
10,0%
15,0%
20,0%
25,0%
30,0%
35,0%
% dospelej populácie
Etablovaní podnikatelia
TEA
Celková podnikateľská aktivita